Applicatiebeheer Afas

Al doende leert men en hoe waar is dat. Na 10 jaar hands-on ervaring met Afas Profit durf ik mij expert in Afas Profit te noemen. En juist niet omdat ik alle cursussen bij Afas heb gevolgd maar door te doen. In de afgelopen 10 jaar heb ik alle onderdelen van Afas Profit beheerd en onder andere het volgende ingericht:

  • HRM: PayRoll, Employee en Manager Self Service, organigrammen en bijbehorende organisatorische eenheden, verzuim.
  • CRM.
  • Financieel: Grootboek, rapportageschema’s, verbijzondering, BTW/ICP, e-facturering.
  • Abonnementen: Artikelen, artikelgroepen, facturering, factuurlay-outs.
  • Projecten: Nacalculatie, integratie PayRoll, doorbelastingen en termijnfacturering.
  • Workflows: Statische als dynamische workflows, digitaal ondertekenen.
  • Vrije inrichting: Managementtool, vrije bestanden en tabellen.
  • InSite: Sitebeheer, pagina’s, rollen, functionaliteiten, profielen.
  • Autorisaties.
  • Integratie: GetConnectoren, UpdateConnectoren, analyses, documenten.

Heb je (tijdelijke) ondersteuning nodig in zowel dagelijks beheer of projecten? Neem eens contact met mij op.